dissabte, 16 de gener del 2010

GALETES SALADES DE PASTA DE FULL

La nit de cap d’any , d’entrada vaig fer uns “canapès” , però per no posar las típiques torradetes vaig fer una base de pasta de full premsada, molt fàcil i ràpida i que donava un toc més festiu.





Agafeu un rotllo de pasta de full, jo faig servir el del Lidl, i amb ajuda d’un motllo rodó petit de fer galetes aneu tallant rodones. Salar i empebrar lleugerament.

Poseu-les en una safata de forn entre 2 fulls de paper mantega o vegetal. Aplaneu bé i posar a sobre un altre safata que encaixi bé per evitar que la pasta de full pugi.

Entrar al forn escalfat a 180º i deixar uns 20 minuts o fins que veieu que esta cuita.

Deixar refredar i ja hi podeu posar a sobre el que us vingui de gust.



Jo en vaig fer de foie amb melmelada de ceba a l’oporto, de salmó amb brie , de parmesano amb melmelada de pebrot i de foie amb poma caramel•litzada.

Que vagi de gust!!!!!


10 comentaris:

  1. molt bona idea per fer entrants. aquests teus es veuen deliciosos.

    ResponElimina
  2. Xaro! Quina bona idea! M'encanta!
    Aquests tenen una pinta!!!

    Una abraçada!

    http://cuinetes.bloks.cat

    ResponElimina
  3. Què súper fàcils!!! i que bones, amb el salmó i la ceba caramelitzada, quina xulada guapa!! petons.

    ResponElimina
  4. M'encanta la pasta de full, i els canapès amb la base feta per tu han de quedar molt més bons. I a sobre, té molt més mèrit! (i més feina, clar, je je je...)

    ResponElimina
  5. Quina idea més bona!. I que cruixents que deuen ser aquests canapès!.

    ResponElimina
  6. Veig que tots diem el mateix: quina bona idea!!
    Però és que realment ho és.
    Petons

    ResponElimina
  7. Aquests canapés tenen molt bona pinta, bona idea fer-los amb pasta de full!

    ResponElimina
  8. Aquestes galetes de pasta fullosa me les apunte per a algun àpat especial, com ara Nadal o alguna festa familiar. Això que expliques de col·locar una safata damunt perquè no puge la pasta de full trobe que és una idea excel·lent. No se m'hauria ocorregut mai. Salutacions i besades.

    ResponElimina
  9. Xaro, doncs molt bona idea fer-te tu mateixa la base dels canapès amb la pasta de full ben fina! Més de festa i més bons! :)
    Petons!
    PS: A veure si l'any que ve ens podem veure a la trobada!!

    ResponElimina
  10. Gràcies a tots, la veritat es que les dues vegades que els he fet, l'éxit a sigut total!!!!

    Pttns

    ResponElimina