divendres, 7 de maig del 2010

ARGENTINA

Després de gairebé dos mesos sense aparèixer pels blogs, aquí estic de nou!!!!!!


Al març vaig ser una de les afectades per la nevada de la Costa Brava, que ens va deixar sense llum, telèfon i calefacció durant una setmana....situació ideal per a preparar maletes, ja que me n'anava A Argentina. Síiiiiiiiiii, marxava cap a Argentina per un mes i vaig tenir la desgràcia (ejem, ejem) que un volcà fes suspendre tots els vols, pel que contra la meva voluntat (jejejeje) vaig haver de quedar-me quinze dies mes!!!!!!

He tornat enamorada d’aquest enorme país, on he pogut visitar “La Quebrada de Humauaca” al nord amb les seves espectaculars muntanyes de colors increïbles (Purmamarca amb el “Cerro de los siete colores”, las Salinas Grandes, Tílcara, etc),les “Lagunas de Yala”, Salta i Jujuy on vaig estar 10 dies a casa d’uns amics, l’Armando i la Graciela que m’han tractat a cos de rei i m’han fet conèixer i estimar tota aquesta zona.



He gaudit de les espectaculars Catarates d’Iguaçu ,més plenes d’aigua que mai, tant de la part Argentina com de la Brasilera i per terra i aire.



He passat uns dies a Colonia de Sacramento (Uruguai), un poblet encantador a 1 hora de distancia en barco de Buenos Aires.

M’he emocionat davant la Glacera del Perito Moreno i he arribat fins a Ushuaia per poder visitar l’illa dels llops marins, la dels cormorans i el far de la fi del mon.



I he disfrutat de Buenos Aires amb l’ajuda de molt bons amics (Jorge, Margo, Marie, Claudia) que m’han acollit a casa seva i m’han facilitat la descoberta d’aquesta enorme ciutat i m'han deleitat amb un munt d’asados..........i postres espectaculars




Ara toca fer bondat (verduretes i peix a la planxa)una bona temporada :((  i poc a poc m’aniré posant al dia amb els vostres blocs........

12 comentaris:

  1. Quin viatge més xulo!!! i quines fotos!! ja ens faràs cinc cèntims dels menjars!
    Salutacions i bon cap de setmna!

    ResponElimina
  2. Xaro, quina enveja aquest viatge!!!!!!!!!!!!!
    Argentina és un país de paisatges, gent i gastronomia espectaculars, el tinc a la llista de destins que no em vull perdre... Sobretot perquè a nivell d'alpinisme té molt bona fama ;)
    I segur que et va saber molt greu no poder tornar pel núvol del volcà, oi? Je je je...
    Una abraçada i fins al Goya!

    ResponElimina
  3. Ja es veu que et va saber moooooooolt greu haver-te de quedar quinze dies més a l'Argentina!. D'aquesta manera, vas poder gaudir encara més de la natura, la gent, els amics i la gastronomia. Unes fotos fantàstiques!.

    Fins aviat

    ResponElimina
  4. quina enveja, aquest viatge, xaro! bentornada i a recuperar-te de tant 'bife'. un petó.

    ResponElimina
  5. Molt be nena, felicitats pel viatge i benvinguda

    ResponElimina
  6. Estimada amiga, benvinguda a casa!! Tots t'esperàvem amb molta il·lusió. Gràcies per la crònica i les fotos. Molts petons.

    ResponElimina
  7. Si diguera "enveja" m'hi quedaria curt!!!! Quines fotos més xules!!!! I quina sort de volcà!!!!

    ResponElimina
  8. Xaro, quina enveja de viatge!!! Els meus pares quan hi van anar també en van tornar enamorats i és que les fotos són una passada!! Quins paisatges! :)
    Petons!

    ResponElimina
  9. Sort que va passar per tornar i no per marxar!
    Vas poder disfrutar d'uns dies més de viatge i quin viatge!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  10. Ben torbada dons!!!!

    I quina llàstima que t’haguessis de quedar 15 dies mes, je,je,je,,..
    Ens anirem veient de nou... mentre admiraré les fotos.

    ResponElimina
  11. Eiiii...i jo sense enterarme, perque jo no m'entero de res...però no presisament perque estigui de viatje...jeje. Quin viatge més xulo i llarg i veig que no et va saber gens greu que s'allargués...jeje.

    Núria

    ResponElimina
  12. Used ford edge titanium - The Techno Iron Plant
    infiniti pro rainbow titanium flat iron products › used-for-d-edge-tin-vit microtouch titanium trim reviews westcott titanium scissors › products › used-for-d-edge-tin-vit The wire has an excellent steel base, excellent titanium pot performance, and features a titanium belt buckle solid, solid magnet which gives you the best grip for your

    ResponElimina