dilluns, 30 de gener del 2012

Llibre Adrià


Per festes, a la Xaro per Nadal i a mi per Reis, ens van regalar el llibre d'en Ferran Adrià "La comida de la familia". La veritat és que quan en vaig sentir parlar les primers vegades, publicitat, vaig pensar que era una altra excusa per treure més suc de la fama del cuiner, però quan el vaig tenir a les mans, vaig quedar captivada.
Representa que són els menús que mengen, que menjaven, els cuiners del Bulli durant la temporada i per tant són menús més o menys asequibles tant a nivell econòmic com d'habilitats culinàries.
És un llibre útil, les receptes són "senzilles", a l'abast de qualsevol sense ingredients complicats ni tècniques difícils, els consells molt útils i les bases del principi del llibre ajuden a organitzar la cuina i el rebost de manera pràctica.
Les receptes estan força bé i surten, jo n'he provat tres fins ara i totes han resultat bones i fàcils de fer.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada